Tuesday, August 31, 2010

Hak Cipta yang Dipelihara

Dari dulu lagi masa member-member suruh aku dan Mc buat team untuk 'orang gila' seangkatan dengan kami ini, kami terfikir, "memang ada juga orang macam kami. Semangat!"


So, bila dah buat team, fikir-fikir nama tak jumpa-jumpa lagi. Tapi itu dulu, sekarang dah ada. Ini dia... Ada yang tak suka? Haha... Tak apa, pasal ini team kami! Siap ada baju lagi. Haha...




Kata-kata Lance Amstrong dijadikan peransang!

9 comments:

Dewi Batrishya said...

Interesting design. :)
& Inspirational quotes oso.

cryclown said...

aku dah daftar powerman dgn nm kelab kakiathlate... thanks buddy... orang gile pun ada nama...hahaha..yeyerghyeh

Ida said...

hahahha....termsuk dalam group orang gile kejap!
tahun depan orang2 gila dah takde..

nak satu! saiz m/l

Maswafi Abd Samat said...

aku boleh join ke?

nyOng.is.me said...

Dewi,thnx.. Mende ni just tuk bg smngt jek ;-)

nyOng.is.me said...

Ok mc.. Cun. Bru org nmpk team gler kta ni. Haha..

nyOng.is.me said...

Haha.. Ida,kamu jga sdh brjaya mgglakan dr anda.
Xpe ada bju utk anda!

nyOng.is.me said...

Haha.. Ida,kamu jga sdh brjaya mgglakan dr anda.
Xpe ada bju utk anda!

nyOng.is.me said...

Uncle wafi,
sya amat bbsar hati jka anda dpt join klab kcil kami ni. ;-)
nnt bg alamat tau,nk pos bju.