Sunday, August 29, 2010

"Cemburu, mungkin..."




Bersembang tentang chenta... 

Orang selalu kata 'cemburu itu tandanya sayang'. Betul ke? Hurmm... Betul juga kot. Kalau tak sayang untuk apa nak cemburu. Jadi, cemburulah selalu supaya anda akan terus menyayangi seseorang itu. Haha...

Tapi kenapa kadang-kadang kita dengar ada yang berpisah kerana perasaan cemburu? Apa maknanya pula? Aku pun tak faham dengan permainan chenta ni. Pengalaman? Entahlah pengalaman pun belum mampu mengajar aku maksud sebenar cemburu itu. Aku tetap tak faham.

Sepi merupakan sebuah filem chenta buatan Malaysia yang terbaik dari ladang!
Memori terpalit di dalamnya...

8 comments:

Hush said...

cemburu itu lumrah bercinta~
sekian.
:)

cryclown said...

macho gak yer khalil tu...mcm cael deon tak?:P hahaha

ah cai said...

cinta? cemburu? hahaaha..no komen...x pernah rasa...cemburu kat adik aku masa kecik sebab beliau dpt beskal ande la...hehehehe

nyOng.is.me said...

hush : cemburu terlalu abstrak utk didefinisikan kot!

nyOng.is.me said...

clown : khalil mmg macho! pasai tu aku minat dia...

nyOng.is.me said...

ah cai : ooo,, manjer gak la ni... haha...

Al-Hadi said...

cemburu dengan tepeng ku?? haha..
cemburu mungkin??

shininghepiness=) said...

wau......aku tatau korunk de blog....follow korunk dah
http://couplezinblacxx.blogspot.com/