Friday, July 8, 2011

Gambar Untuk Suatu Penceritaan



















Gambar-gambar diambil ketika Temasya Balapan dan Padang SK Taman Rinting 3. Cukuplah dengan gambar nak faham, kan? Malas nak cerita lebih-lebih, jiwa dah melayang, tengah tak ada feel....

Adios!

14 comments:

Hush said...

suka gambar yang no.4.
taman rinting yang kat jb tu ke?

Mihevoli said...

suka gmbr2 tu...mcm pnh dgr je.kt jb ek?

anotherstep said...

wei john..psl pic ko xde?

mira said...

cantekkkkkk!!

tp...lagi cantek kalau ade saye.

kbai :)

abglan said...

Teraek wook!

nyOng.is.me said...

Hush : alamak, malu la otai camera comment... hihi...

taman rinting pasir gudang...

nyOng.is.me said...

mihevoli : ala, gmbr biasa jek... gambar budak2 lari, dapat hadiah... biasalah jadi cikgu gambr ni jek leh amek, gambr len xleh... hahaha...

ulang suara, taman rinting pasir gudang...

nyOng.is.me said...

zack : ko pon tau kan pesal gambo aku xde... time sukan ni aku pot stor sukan. tau2 tetido. bangun jek tengok sume dah balik.... cis!

nyOng.is.me said...

mira martopo : ermmm... speechless tengok kecomelan awak (tangan di dada, mata juling ke atas!)

nyOng.is.me said...

abg lan : thnx bro singgah sini... hehehe

cryclown said...

aku suke bdk y pkai spek pgang hamper..macho cam aku siut..hahaha

nyOng.is.me said...

badot : dia mmg mcm ko... suka wat khemah!

Kepala Manchiss said...

ciri ciri cirit birit lu memang sudah ada.

nyOng.is.me said...

kepala : alamak, gua terkincit kat seluar lu...