Wednesday, September 16, 2009

Fikirkan mu, m.c., MQF dan Banyak Lagi...

Sudah lama tak menulis di sini. Tak tahulah banyak sangat benda nak difikirkan. Kerja itulah, kerja inilah, masalah itulah, masalah inilah... Serabut!

Rasanya, aku dah tak menulis sejak kekalahan The Gunners dengan pasukan syaitan merah tu. Dahlah sakit hati sebab kalah, tambah pula sakit hati sebab kene 'paku' dengan pengikut setia pasukan tu. Adoilah... Kejamnya mereka semua ni.
Tak cukup dengan budak syaitan merah, sekali lagi aku dan geng Gunners yang lain dipaku. Kali ini dengan budak m.c.. Cilabai betul! Ada ke
fans m.c. di asrama ini. Alah, ni kalau bukan budak hardcore m.c., tak lain tak bukan mesti budak-budak dari pasukan syaitan merah, rumah biru dan rumah merah yang cuba menambah 'lauk', lantas meranapkan harapanku pada The Gunners. Apalah nasih badan... Mmm... Tak apalah. Masa masih panjang lagi. Jaga kau Adebayor. Bagi kau gembira dulu. Nanti baru merana. Sama juga dengan bekas idola aku tu, si Kolo Toure. Tak apa... Tengoklah nanti. Apa-apa pun, gembira juga sebab Rosicky yang lama injured, sudah kembali beraksi. Siap jaringkan gol lagi dalam perlawanan tu. Lu gempaklah Mr. Rosik! Haha...
Mujur saja lagi satu kelab tajaan aku, Barca menang dalam perlawanan liga. Bolehlah nak merawat luka dalam hati ini. Aku malas nak komen pasal perlawanan tu sebab aku sendiri tak tengok. Hehe... Kalau nak tau keputusan atau perlawanan samada Gunners atau Barca, klik saja pada bahagian sambungan tu.
Satu lagi yang memeningkan aku semenjak beberapa minggu ni ialah pasal MQF yang nak tengok pembelajaran aku dan kawan-kawan yang lain sepanjang berada di IPGM. Tak tahulah samada aku nak kutuk atau puja benda-benda ni semua. Tapi yang penting kalau kami gagal menyediakan apa yang MQF nak, sia-sialah pengorbanan aku dan yang lain sepanjang berda di IPGM ni!

No comments: