Friday, October 8, 2010

Botak Kepala Bagi Sejuk!

Hari ini aku mula menaip kembali setelah lama kutinggalkan ruangan ini. Bukan kerana dah tak sayang, bukan kerana ada yang tak suka, tapi kerana kesibukkan yang melampau menyebabkan idea tak mengalir secargas biasa. Letih badan buat otak aku tak berfungsi.


Rasanya tahun ni aku langsung tak sampaikan ucapan raya kepada rakan-rakan blogger yang lain. Hari ini dah pun genap 29 Syawal. Masih boleh agaknya aku nak ucapkan Selamat Hari Raya, maaf zahir dan batin. 


Banyak yang berlaku kebelakangan ni. Ada suka, ada duka. Baru-baru ini laptop kesayangan aku rapuh dalam kenangan ku. Habis pecah skrinnya. Sebab apa? Hahaha... Dipijak dengan selamba oleh abangku. Chett... Terpaksalah Aspire M1900 menjadi penawar hati. Dah lama kepingin menggunakan desktop, akhirnya tercapai juga. 


Baur-baru ini pun kelas aku selesai buat seminar membentangkan kajian masing-masing. Aku tak nak cerita lebih-lebih. Nanti lah aku update di blog kelas ku. Habis seminar, ringan sikit kepala ni. Rambut pun terpaksa dicukur. Hahaha... 


Banyak lagi hal, tapi aku dah kering idea nak menaip semua. Nanti-nanti la yek!

4 comments:

NAZ said...

baru ada gaya beb haha

cryclown said...

Tinggal ckit hari saja lagi..keep it up..nyong..

Al-Hadi said...

botak................aku jua........

nyOng.is.me said...

naz : hahaha... ada gaya ke kalu botak??
clown : thnx bro...
hadi : botakkkkk! hahahhaha...