Wednesday, December 9, 2009

Jemputan Menyertai Ekspedisi Mendaki Gunung Nuang!

Petang tadi aku mendapat email dari sahabatku yang langsung aku tak rindu walaupun hampir 2 minggu kami tidak ketemu, siapa lagi kalau Mc.
Dalam emailnya, dia ada menyatakan untuk mengadakan ekspedisi mendaki Gunung Nuang di Hulu Langat. Aku sendiri tak pernah naik lagi gunung ni. Mc baru sekali dan ini merupakan pengalaman kali kedua. Untuk ekspedisi ini, Mc turut menyatakan Uncle Maswafi sekali lagi akan menjadi kepalanya. Haha... Macam best jek kalau Uncle ada. Mmm... Sesiapa rasa nak belajar, nak korek pengalaman dari Uncle Maswafi ni, eloklah kalau ikut beliau ni. Macam-macam gunung dia dah pergi, serius banyak pengalaman. Sebab tu aku berani gelarkan dia 'orang gunung'. Haha..
Tapi aku sendiri tak pasti lagi nak ikut atau tak. Cuti-cuti ni macam susah pula nak bergerak sejauh itu. Soal duit sekarang bukanlah masalah, tapi sebab-sebab lain. Nantilah dulu aku fikirkan...
Jadi, pada blogger atau pembaca yang membaca jemputan aku ni atau sesiapa saja yang memang kaki ekspedisi dan sukakan cabaran, anda boleh hantarkan sebarang pertanyaan atau pendaftaran sama ada dengan mengunjungi blog sahabatku, MASQUERADE.
Dalam blognya, Mc ada menyatakan tarikh 'sementara' sebelum tarikh rasmi ekspedisi diumumkan kelak.
Sesiapa nak menyertai ekspedisi ini, boleh terus meninggalkan maklumat diri di blog Mc, atau emailkan ke mcana71@yahoo.com atau hantar saja ke email aku seperti yang tertulis di muka depan blog aku tu. Tak pun, disebabkan sekarang Facebook dah popular, boleh juga hantar penyertaan di situ. Tak tau Facebook aku? Anda search jek He Art. Senang kan? Bagi sesiapa yang nak tahu dengan lebih lanjut tentang Gunung Nuang ni, anda boleh baca di blog Uncle Maswafi dan klik label 'Gunung'.
Selamat Menyertai!!!

Masih berfikir, nak pergi ke tak ek???
Tolong bagi jawapan!!!

2 comments:

hans said...

ish
teringin nak mendaki tapi macam xmampu jer

nyOng.is.me said...

boleh,klau nk try..
juz for fun.=)