Thursday, November 4, 2010

Akhirnya Aku Bercinta!

Ya ALLAH, apa nak jadi dengan HARI INI HARI YANG INDAH! Mana penulisnya? Dah malas nak menulis ke? Dah mati idea ke? Dah tak reti nak menulis ke? Dah hilang ingatan? Atau dah kahwin, jaga bini sampai langsung tak jengah blog ni???

Entah lah... Aku tanya dan aku sendiri dah tak ada jawapan.

Mujurlah sejak bercinta ni datang balik semangat nak menulis. Kalau tak... 

Apasal anda asyik tengok perkataan bercinta tu? Sebab aku highligh? Atau sebab anda terkejut aku bercinta? Atau anda tak suka aku bercinta? Hahaha... Memang aku bercinta. Ada masalah? Kalau aku bercinta tak boleh publish ke? Kenapa pula tak boleh? Tak suka sebab aku bercinta dengan 'dia' dan  orang lain langsung tak suka dengan 'dia'? Apa salahnya aku bercinta? Salah ke aku bercinta dengan 'KEBOSANAN'???

 
Ok, fine! Tolong bagi idea pada aku nak buat apa supaya 'dia' ni pergi?

Ini mangsa 'KEBOSANAN'.

11 comments:

Hush said...

wah!!
mandi minyak ke??
hahaha

ah cai said...

nyong, aku cinta pada kau...hehehe

adilah md shah said...

ni yg bising2 kat blok D aritu rupenye.... ops sesat dlm blog senior yg xdikenali....

Hamizi said...

Aku ingin Bercinta bersamamu, izinkan...,

nyOng.is.me said...

hush : upacara biasa bila tamat belajar,,, si ketua kene mula dlu. hahaha...

nyOng.is.me said...

ah cai : cai, chentaku padamu bukan hanya dibibir. ambil parang belahlah dada ku ini!

nyOng.is.me said...

adilah : eh mana ada bising... kami wat snyap2 ari tu. salah dgr kot... hehe

salam dari blogwalkers kpada blogwalkers!

nyOng.is.me said...

hamizi : aku sudi... tpiaku takut ada org yang x benarkan. pergi mnx izin dlu... hahaha

mira said...

woohh...semoge die tidak trauma. hehe.

nyOng.is.me said...

oh mira! : xper... dia slamat ngan saya! hehe

cryclown said...

hehehe..aku lemasc siot:P