Sunday, April 11, 2010

Aku Lapar ; "Mc nak megi..." (dengan nada paling romantis)

Aku belum mampu nak ulas kekalahan bergaya Kedah, tapi... Serius aku lapar lepas tengok game tu. 
"Mc, aku lapar... Nak megi." Habis romantik suara aku mencairkan hati Mc. Tapi aku silap. Dia bukan yang cepat cair tetapi memang hati dia lembut. 
"Kejap lagi aku masak megi," jawabnya.
Sekali lagi aku cakap, aku bukan membuli. Kali ini aku hanya mahu menguji kecekapan dia menyediakan makanan paling sedap hanya dengan menggunakan mee segera. Dan resepi yang dia gunakan, memang yang terbaik pernah aku makan! Habis licin aku kerjakan!
Mee segera goreng yang direbus dengan bawang! Terbaik dari ladang!

6 comments:

cryclown said...

yela tu...hati aku memang lembut pun..huhuhauhaa....
air tangan aku...spe y tak nak...

nyOng.is.me said...

tpi ko masih bersikap dingin dgn ku!

ah cai said...

aku tringat roti telor mac... :)
ala nyong, ko x yah merendah diri...ko pon baik gile ngan semua org..kan mac? :)

nyOng.is.me said...

ahcai,,, ko la org pertama puji aku kat cni!
dtg blk aku amek upah!

ah cai said...

dalam sampul raya mcm aritu ek?
kali ni aku nak ada cogan kata...."ah cai, ko sebenarnya kacak, sebenarnya semua org dengki kat kau"...hehehe

cryclown said...

aah..baik ada makna tue:P