Sunday, February 7, 2010

Siri 2 : Sikamat - Paroi - Senawang - Rahang - Sikamat (25 km)

Ini merupakan siri kedua jelajah budak-budak night rider. Malangnya aku tak dapat ikut siri yang ni pasal aku ada hal di UPM. Ramai juga yang bengang dengan aku pasal aku janji balik sebelum maghrib. Sorry gang! Hujan lebat sangat. Tu yang lambat.
Walaupun tanpa kehadiran aku, program tetap berjalan macam biasa. Tak silap aku ramai juga yang ikut malam tu antaranya Mc, Hadi, Alel, Mat, Luqee, Hilmi, Afiq dan Nuar (maaf kalau ada lagi yang aku tak sebut). Terima kasih juga pada Wan Baling dan Kriss 110 yang bertindak sebagai marshall kembara tersebut.
Perjalanan kembara ini adalah yang paling jauh setakat ini. Tahniah pada kawan-kawan yang berjaya menghabiskannya.

Terima kasih pada Mat dan Luqee yang belikan aku lampu belakang!

No comments: