Sunday, February 28, 2010

Jangan Kau Cabar Aku!

"Kalau kau anak jantan, aku cabar kau!"

Biasa dah kita dengar macam tu kan. Cabar-mencabar ni memang aku rasa dah jadi adat orang kita sejak dahulu lagi. Tapi bila difikir-fikir balik, kalau tak ada yang mencabar kita, adakah kita akan buat benda tu? Emm... Mungkin pada mereka yang rasa tak tercabar tak ada hairan pun dengan semua ni. Tapi macamana pula dengan mereka-mereka yang tercabar. Silap hari bulan, benda gila pun mereka sanggup buat. Ish... Ish...

Aku? Tak tahulah tergolong dalam kumpulan yang mana...

7 comments:

kenwooi said...

challenging with fighting is not good.. challenge with intelligence is better =)

kenwooi.com

nyOng.is.me said...

yeah,,,many thnigs we can do wif intelligence! hehe...

ah cai said...

tengok keadaan...

cryclown said...

ahh..mslh nya kdg2 y pencabar tu gile, y di cbr lgi gile...ade ke cruh jln bogel klling blok..aduh...hahahahaha....

ah cai said...

sape yg cabar bogel keliling blok?

Cikgu Yang Azmah said...

Salam!! Anak muda sekarang.. lebih bebas dan dapat menyesuaikan diri dalam dunia global ini...pastikan memantapkan diri untuk mengahadapi kehidupan masa depan. Bye.

nyOng.is.me said...

thanks,ckgu...;)