Sunday, August 21, 2011

Pemimpin

"Saya hal jual tanah tau lah. Yang SAPS, KSSR tu saya pon tak tau mende. Macam sedap jek namanye, saya amek jelah... Salah ke?"
- Gambar hiasan

Orang kata, raja baik bertakhta di hati. Betul lah tu kan. Orang baik memang boleh jadi pemimpin dan pemimpin yang baik selalu akan berada di hati kita. 

Haihhh....

Minggu-minggu akhir puasa ni keringat terpaksa dihenjut dua kali ganda. Banyak benda nak siapkan. Nak mengeluh siapa nak dengar, nak berontak siapa ambil kisah.

Tunggu sajalah PRU13.

Layan lagu ni dulu, khas untuk pemimpin 'itu'.




Dulu tak ada fail-fail menimbun macam ni pun ramai kawan-kawan aku dapat 5A la sial! Ini semua sebab mahu nama, mahu mentekedarah duit rakyat!
Rugi aku puasa, dari tadi pagi mencarut!

4 comments:

Nurul Wahida said...

kata pakcik pemilik blog mcana71 n pemilik fesbuk intel seiko, "melatih kesabaran.."

=)

Amirul Amin said...

rakyat adalah penentu..hehe

namumora akime said...

hapuskan monyet2 tu nanti..gua dah bosan

cryclown said...

ko dah daftar ke? hahahah...

aku tak ajar nyong..tu propaganda jer:P