Tuesday, December 28, 2010

"Julia Perez, aku cinta sama kamu!"

Jakarta : Aktres seksi terkenal Indonesia, Julia Perez yang terkenal dengan panggilan 'Jupe' berikrar mengganggu tumpuan pemain Malaysia dalam perlawanan kedua final Piala Suzuki AFF di sini, esok.... - Agensi (dipetik dari Harian Metro, 28 Disember 2010)


Erm...


Ermm...


Ermmm...


Ermmmm...


Ermmmmm...




"Mas Safee, tengok sini dong... Panas yak di stadion ini. Uuuuhhh."

Dengar kata siap ada laser. Macamana ek?

Erm...

Ermm...

Ermmm...

Ermmmm...

Ermmmmm...

(Maaf yek, ni saja gambar paling sopan yang aku jumpa di Google. Menarik bukan?)

Katanya untuk ganggu tumpuan. Tapi, aku rasa...


"GOLLL! Julia Perez ke mari kamu. Aummmm...!"


dan...


"Kurang hajar kamu Jupe! Kenapa Markus yang hilang kosentrasinya! Bakar saja dia!"

Tengok sajalah nanti. Abang-abang cameraman tolong zoom yek. Kalau di Bukit Jalil, laser dikambinghitamkan. Kalau yang kedua ni kalah juga, bersiap-sedialah wahai Julia Perez. Haha... FAM tak nak hantar Rozita Che Wan ke?

Layan cerita ALISA kat TV3. Erm... Agak-agak, Julia Perez layan tak cerita Lagenda Budak Setan The Series?

14 comments:

aRaN said...

hahahhahaha...aku cinta dia jugak!!! :)

Hush said...

hahaha.
diorang ada julia perez.
kita ada julia ziegler.
huhu~

mira said...

sini tade pkataan c***

haha.

peh.gambar nak shekshi je.

ni yg tamau ipen join men bola neh!
kene c*** berlaser abeh la.

IllianaHidayah said...

wahhhh...pandai ek ko cakap indon...hehehhe...
suh mas safee pakai rayband aaa men sok...

Noni said...

Gimana cantik kan Julia Perez??....hehehehehe.....

nyOng.is.me said...

aran : bermadu la kita yek... hahaha

nyOng.is.me said...

hush : julia ziegler... hurmm... leh tahan gak tu

nyOng.is.me said...

mira : nak tlis perkataan 'c' tu pasal dalam paper ada tlis.. hihi...

mana ada gmbr sksi,yang itu indah...

ipen yng pakai 'c' tu!

nyOng.is.me said...

iliana : hehe... saya pure m'sia la. bkn safee jek yg pakai rayband nnt, sume kene pakai... mcm tgk wayang 3D

nyOng.is.me said...

noni : errmmm... gmana ya? susah pertanyaan itu. hehe...

ah cai said...

no komen....menang gua ok je...kalah gua ok je...tapi harap2, suatu hari nanti lepas perlawanan bola, penonton yang berlainan (geng) boleh lepak setable ngeteh....pasal awek tu pon gua ok je..hehehehe

cryclown said...

aku pun nak sayang gak la..

NUR HIDAYAH said...

cehhh..tgk ketiak pun tak stim apa lagi dia nak laser?kelasss..!!

Stupid Learner said...

saat kudengar kau katakan cinta untuknya, aku terperanjat, sedang akupun mencintainya, tapi itu tak meluluhkan inginku, mari kira bagi cinta itu berdua. Mau?