Sunday, January 10, 2010

Seminggu Sudah

Seminggu sudah aku berada di institut. Rasanya tak ada yang menarik sangat untuk dibicarakan. Macam biasa, kerja sudah makin bertambah, tambah praktikum lagi. Mmm... Tak apalah. Fikir setahun saja lagi.
Laptop pun dah makin uzur. Asyik sangkut-sangkut saja. Kalau ikutkan hati memang nak beli baru tapi fikirkan laptop ni dah banyak jasa pada aku, guna dulu lah sampai habis belajar nanti.
Sampai saja di institut minggu lepas, kebanyakkan rakan-rakan yang lain tak dapat menerima kenyataan bahawa mereka perlu menukar bilik. Ada yang dari aras 1 naik ke aras 4, dari aras 4 turun ke aras 2 dan macam-macam lagi. Pelajar perempuan pula siap kena tukar blok lagi. Aduhai, kasihan sungguh...
Aku pun tak berapa nak faham kenapa pihak atas nak buat macam tu. Tapi aku tak nak cakap banyak-bayak tentang hal ni. Tak pasal-pasal aku pula yang kena nanti.

Setahun lagi...

No comments: